Informacja o władzach CMKP

  • Dyrekcja CMKP

    Dyrektor CMKP
    prof. dr hab. n. med. Ryszard Gellert
    email: dyrektor@cmkp.edu.pl
    tel. 22 5693 701, 022 5693 706,
    fax. 22 5693 707

    Z-ca Dyrektora ds Dydaktyczych i Naukowych
    dr hab. n. med. Wojciech Bik, prof. CMKP
    email: wicedyrdn@cmkp.edu.pl
    tel. 22 5693 702, 22 5693 708,
    fax. 22 5693 707

    Z-ca Dyrektora ds Klinicznych
    prof. dr hab. n. med. Wojciech Zgliczyński
    email: wicedyrkln@cmkp.edu.pl
    tel. 22 5693 703, 22 5693 708,
    fax. 22 5693 707

    Z-ca Dyrektora ds Organizacyjno-Ekonomicznych
    mgr inż. Zbigniew Piotrowski
    email: dyr_oe@cmkp.edu.pl
    tel. 22 5693 704, 22 5693 710,
    fax. 22 5693 713

    Kwestor – Główna Księgowa
    mgr inż. Katarzyna Tomaszewska
    email: kwestor@cmkp.edu.pl
    tel. 22 5693 705, 22 5693 710,
    fax. 22 5693 713

     

  • Pełnomocnicy

  • Rada Naukowa

    Skład Rady Naukowej

    Zgodnie z § 7 Statutu CMKP do kompetencji Rady Naukowej Centrum Medycznego w szczególności należy:

    1. opiniowanie projektu statutu i proponowanych zmian w statucie,
    2. ustalanie głównych kierunków działania Centrum Medycznego,
    3. ustalanie zasad działania Studiów, w tym Szkoły Zdrowia Publicznego w zakresie wykonywania zadań statutowych Centrum Medycznego,
    4. ustalanie regulaminów studiów podyplomowych i studiów doktoranckich oraz zasad przyjęć na te studia,
    5. ocena działalności Centrum Medycznego i zatwierdzanie rocznych sprawozdań dyrektora,
    6. inicjowanie nowych kierunków badań naukowych, ocena planów i realizacji działalności naukowej,
    7. przeprowadzanie przewodów doktorskich i habilitacyjnych, nadawanie stopni naukowych doktora i doktora habilitowanego,
    8. wnioskowanie o nadanie tytułu naukowego profesora,
    9. opiniowanie wniosków o mianowanie na stanowisko profesora zwyczajnego i profesora nadzwyczajnego,
    10. opiniowanie wniosków w sprawie obsadzania stanowisk kierowniczych jednostek organizacyjnych Centrum Medycznego, wniosków w sprawie nawiązania stosunku pracy w drodze mianowania nauczycieli akademickich, a także wniosków w sprawie ich awansów,
    11. opiniowanie wniosków dyrektora o utworzeniu, przekształceniu i znoszeniu jednostek organizacyjnych,
    12. opiniowanie wniosków o przyznanie nagród dla nauczycieli akademickich,
    13. uchwalanie lub opiniowanie regulaminów,
    14. uchwalanie planu rzeczowo–finansowego Centrum Medycznego,
    15. zatwierdzanie sprawozdania finansowego zgodnie z przepisami o rachunkowości,
    16. wyrażanie zgody na nabycie, zbycie lub obciążenie mienia o wartości powyżej równowartości w złotych kwoty 50.000 euro, przystąpienie do spółki, spółdzielni lub innej organizacji gospodarczej oraz utworzenia spółki lub fundacji, a także ustalanie zasad nabywania, zbywania i obciążania papierów wartościowych w zakresie nieuregulowanym w przepisach o finansach publicznych oraz o obrocie papierami wartościowymi,
    17. wyrażanie opinii w innych sprawach przedłożonych przez dyrektora.
  • Oświadczenia o stanie kontroli zarządczej